10. august 2014

Sünnipäevakuu !!!

Minu lemmik kuu aastas on ilmtingimata august ! Saan siis ju aasta vanemaks. Juba järgmine nädal pean harjuma, et mu vanus ei hakka enam number ühe vaid hoopis kahega. Jõuan juba Ivarile vaikselt järgi :D See selleks.
Kuna nüüd käime mõlemad 5-6 päeva nädalas tööl siis väga palju põnevat kirjutada ei ole kahjuks. Mõned asjad siiski on. Nimelt maadlen ma jälle kohalike "sääskedega". Nad ikka purevad mind iga öö. Käed on kõik paistes ning üks öö suutis üks armsake mind ka silmapealt närida. Tulemust võite nüüd muidugi ise ettekujutada. Vaatamata sellele paistetusele olen ikka suutnud end hommikul kell 4:30 alati ülesse ajada ning tööle vedada. ( Esialgu siis Ivari ning hiljem lähen ise ka ! )
Mainisin vist mingi aeg, et soovin lisatööd leida. Nüüd ma olen siis leidnud. Ma olen lehmalüpsija. Nädalavahetusel saan teha hommiku ning pealelõunast lüpsmist ning muidu tavapäevadel käin pealelõunat seal. Ma olen tohutult rahul. Haisuga harjub ka seal ruttu ära. Ivari on ainuke, kes ei harju sellega vist :D See farm asub kodust mingi 15 km kaugusel. Kavatsen mõnikord sinna rattaga minna, sest ühte autot on päris raske jagada.

Kaks asja, mis ma siin Austraalias olen õppinud:
1) Autosõit!!! Ma olen juba üsna enesekindel roolitaga ning enam enne autosõitu ei pea otsima vabandusi, et miks mitte sõitma minna. Nüüd võin juba ilma mingisuguste probleemideta üksi sõita ! Jee !
2) Rahaga majandamine. Põhiliselt elektri kokkuhoidmise näol. Pole oma elus mitte iialgi elektriarveid maksnud, seega ei omanud erilist ettekujutust sellest kui kiiresti see elektrinäidik seal sõidab. See on jube  ! Niiet me hoiame elektrit ikka igal võimalusel väga kokku !

No tegelt on kolmas asi ka ! See on arusaam sellest kui väga ma olen tänulik oma vanematele, et nad mind just nii on kasvatanud nagu nad on seda teinud. Ma olen ikka imeliselt välja kukkunud laps noh ! Võin uhke olla oma emme ja issi üle. Loodan, et nemad on uhked oma lehmalüpsijast tütrekese üle :D

Järgmine blogi postitus tuleb kunagi tulevikus, siis kui me midagi põnevat vahepeal teeme. Hetkel on tulevikuplaanides ainult töö-töö ja veelkord töö !

Kõike kaunist Teile !