26. juuli 2014

Ja lõpuks ometi tuli see kaua oodatud postitus


Mõlemad käime nüüd tööl seega palun andestust, et varem siia ei kirjutanud. Ivari tööst on siia vist juba kirjutatud, seega nüüd minu tööst veidi. Alustan iga hommik 6:10. Seega hommikul viin Ivari tööle ja tulen ise tunnikeseks koju. Paar kilomeetrit sõitu ainult. Kuna olen ainult nädalake tööl olnud siis on pooled asjad nägemata. Minu põhi ülesandeks on seal pakkimine, erinevate lehmaosade siis. Jah, päris verine ja rõve. Aga nüüd ma juba olen nii harjunud sellega, et hommikul pesumajast võetud valge pluus on päeva lõpuks veresaunas käinud. Tööl ei haise, mis on hea. Võibolla mingi õrn asi seal õhus on, aga mitte midagi dramaatilist. Üsna jahe on seal, seega minul on kampsun selle tööpluusi all. Töö ei ole väga keeruline kui selgeks saada kõik nipid. Pinge on kohati peal küll sest tükke on palju ja väga erinevaid. On ka välimuselt sarnaseid kuid erineva nimega. Kõikidel tükkidel on eraldi kott kuhu neid peab panema.. ja noh, kui see kõik kokku võtta siis ma ütleks, et ma olen VÄGA rahul oma tööga. Palga üle ei saa üldse nuriseda ja juba 14:30 olen ma igapäev vaba. Otsin endale mingi muu töö ka. 

Mõned pilddi Ivari töölt nüüd:

Meie ruumis pakitud karbid sõidavad liinide peal edasi lattu, kus need ära sorteeritakse ja külmutatakse. Osad lähevad selliste presside alla, kus nad peavad 24h olema, siis on nad täiesti läbi külmunud ja ühesuguse kujuga, et lihtsam hoiustada oleks. Ühele riiulile mahub umbes 20 karpi, ja riiuleid on 15. Selliseid presse on kokku 6. Iga hommik tuleb kõik karbid sealt välja võtta ja alustele sorteerida ning siis lattu ära viia, et uutele ruumi teha. Lisaks on veel mitmeid teisi ruume, kuhu teised karbid suunatakse.



Jah, see on LUMI!!! Austraaliasse tulles ei osanud arvata, et seda siin näeb.

Osad karbid tulevad siia ruumi, kui mujal on temperatuur 0 kraadi ringis, siis siin kambris on -27 kraadi. Õnneks seal peab lühiajaliselt olema. Kui  riiul täis on, siis tõuseb see ühe võrra kõrgemale ja kui terve rest täidetud on, siis automaatika lükkab selle ära kuskile taha ning võtab uue tühja. Kokku on üle 30 sellise aluse kuhu igale mahub 50 karpi.

 Puhkeruum - kuivati, mitu mikroahju, telekas jms vajalik


Täna hommikul ostisin endale 3 kuu jõusaali ja rühmatreeningute kaardi. Oleks aeg ennast füüsiliselt ka liigutada. Lisakilod on ju kiired tulema. Peale tänast trenni käisin kirikukaltsukas ( kus ma juba tean kõiki töötajaid ning nemad teavad mind ) Sain siis ühe 70 aastase vanema prouaga endale välja valitud uued kingad, kleidi, jaki ning püksid. Kõik see kokku maksis 13 dollarit.

Raamatukogus käime üsna tihti nüüd. Ivari tegi ka endale kaardi ja meil on kodus hunnik dvd'sid mida saame vabadel hetkedel vaadata.

Ahja, Ivari on kaks viimast laupäeva ka tööl käinud. Temal on see võimalus, kuna töötab laos külmaruumis. Laupäeviti on topeltpalk (50$/h). Kade ma ei ole, sest mina leian ka endale varsti nädalavahetuse töö. :)
Moskiitode vastu olen ikka allergiline. Nüüdseks on juba mõnest suurest laigust vabanetud, aga uued on kiired tulema. Ei tea mina, kus kurat nad mind saavad selja pealt süüa ! Väga imelik.
Homme on pühapäev ja läheme linna. Poodi ja siis naudime vaba päeva!

Mõned pildid farmist, kus elame:

 Missy

 Greibipuu

 Sidrunipuu

 Apelsinipuud

 ja mandaiinid, kõiki neid vilju saame süüa niipalju, kui soovime ja korjata viitsime :D

 Farmi omanike maja

 Kanad lasevad igalpool ringi

Kuur teise nurga alt





 Värsket apelsinimahla teeme igapäev, nii hea ja värske on ning see on tasuta :D

 Järjekordne poesaak mingi aeg