9. märts 2014

Koaalad

Reedel käisime siis pulmas. Janet tuli ka meile appi. Pulm toimus selle abielupaari kodus. Tohutult kena maja oli ja aed vaatega suurele järvele oli veel ilusam. Igaljuhul olid kõik külalised meie pakutud toiduga väga rahul ja kõik sujus väga hästi. Meie töö oligi toidu ettevalmistamine ja ette kandmine.  Minu käed tulitasid ainult peale pipra lõikamist. Aga see selleks...

Nüüd natukese minu tööst seal kohvikust. Olen praeguse seisuga täiesti tavaline ettekandja. On pisikene võimalus, et varsti ma lähen kööki ja hakkan hoopis seal töötama. Tööpäevad on siin lühikesed. Kella seitsmest kella poole neljani.

Laupäeval käisime loomafarmis. See asus Denmakis. Ilm oli too päev sügisene ja tuli veidike vihma. See ei rikkunud aga kuidagi meie imelist päeva. Me käisime seal farmis ringi ja nägime koaalasid ning kängurusid. Lisaks olid seal veel Alapacad. Ülejäänud loomad on samad mis Eestiski. Igaljuhul sattusime me mõlemad Ivariga vaimustusse kängurudest ning otsustasime, et kui kunagi elu meid pikemaks ajaks Austraaliasse jätab siis võtame endale ka koju känguru. See muideks ei ole midagi väga erakordset. Paljud austraallased teevad nii. Lisaks nendele loomadele saime paitada ka koaalasid. Pehmed ja armsad.  Peale farmi läksime pagariärisse ja ostsime mõned saiakesed. See oli siis meie lõunasöök.









Sama päeva õhtu oli Corina juures õhtusöök. Ta tegi meile lasanjet, mis oli ÜLIHEA !!!! Seal ma siis lubasin Ivarile hommikuks pannkooke teha. Tema sünnipäev ja puha, kuid sain kõne hoopis töölt ja ma pidin täna tööl olema 5 tundi. Ivari tuli hommikul kaasa ja pakkusin talle seal pannkooke. Talle väga maitses ja oli ülimalt rahul. Rahulolev mees on kõige parem mees :D



Täna siis peale tööd tulin koju. Olin päris väsinud, mis oli üsna üllatav. Peale väikest puhkust läksime tuuleparki. See on siis ookeani ääres nende suurte tuulikutega. Väga iluad vaated olid seal, eriti ookeanile.






Õhtu tuli väga ruttu kätte. Janet ja Corina viisid meid välja õhtusöögile. Käisime kohalikus pubis. kus olid väga head toidud.Tänane päev oli väga tore ja ma loodan, et Ivari jäi rahule sellega. Vähemalt nii tundus. Sain talle isegi vahepeal kingituse osta. MP3 mängija, mida ta saab kergelt kasutada kui jooksmas käib.