28. märts 2014

Kõik läheb paremuse poole ! :)

Kuna Ivari on tööl ja minul pole väga midagi teha hetkel siis mõtlesin siia midagi kirjutada.

Jah ! Ivari sai endale tööd ühes autofirmas. TÄISKOHAGA. See tähendab seda et ta on E-R kella 8:00-17:00 kodust ära. Vaatamata sellele on mul tema üle hea meel :) Mina sain ka edale teise töö juurde. Täna ongi õhtul esimene päev seal. Töö on ühes väga uhkes ja kallis restoranis. Vahetused on mul 17:00-23:00 ni ja mõnikord kauemgi. Seega saan alles jätta oma lemmiku koha selles armsas kohvikus, kus ma olen juba päris kaua töötanud.
Ainuke nõme asi selle kõige juures on see, et meil ei ole praktiliselt ühtegi päeva koos olemiseks. Aga jah... tulime ju Aussi tööd tegema, mitte niisama logelema.
Mis veel....

Ahja, nimelt oli meil sahtlis paar päeva hiir. Ja ta sõi kõik Maibeli toodud kommid ära. ( need olid ühed ERILISED Inglismaa kommid ). Siis kui me selle hiire poisi avastasime, suutis ta plehkat teha ja me pole temast enam midagi kuulnud.
Seega Maibel, kui sa seda loed siis saad vihjest aru ma loodan ! :D Ja koos kommidega võid ka ennast siia saata PALUN !!!!!!!!