6. märts 2014

KÕIK ON NII SUPER HEA !!!!

Ma käin nüüd kohvikus tööl. Hetkel olen lihtsalt üksikutel päevadel abiks, aga mida aeg edasi seda rohkem tunde ma hakkan saama. Homme lähme Ivariga koos toitlustama ühte pulma. Vahepeal saime TFN ja pangakaardid kätte.Ivari taotleb hetkel WA juhilube. Mõne nädala pärast peaks need kohal olema. Auto kallal on ta ka nokitsenud. Kõik on lihtsalt nii hästi läinud.
Ivari on olnud mega tubli. Täna käis Alison ( Corina ja Janeti sõbranna, ühtlasi ka minu ülemus ) meil õhtusöögil ja nad kõik kiitsid Ivarit taevani. Ma olen niii õnnistatud, et mul on selline tore kutt kõrval. Ta on lihtsalt parim. Täna aitas mul kohvikut sulgeda, harjas põranda 100% puhtaks. Puhastas täna Corina auto ära. Oeh.. tahaks teda veel ja veel kiita, aga ta läheb liiga uhkeks nii.... :D

Et kellegil ei jääks mulje, et mina olen laisk ja vedelen voodis päevad läbi siis minu päevane tegevus on nüüd kohvikus olnud viimased päevad.

Mõned pildid;