17. aprill 2014

Munadepühad

Alustaks siis sellega, et sinna jube peenesse restorani ma paraku tööd ikka ei saanud. Veidike kurb on aga noh.... nende kaotus, mitte minu. Põhjus siis selles, et ma ei saa ühe tööandja juures üle 6 kuu töötada, aga nemad otsivad kedagi pikaajalist. Nojah, tuleb paremaid pakkumisi, ma loodan.

Olen peaaegu igapäev selles armsas kohvikus tööl. Täna on teine päev, mis on vaba. Homme on kohvik suletud.
Kirjutan nüüd jäjest kõik meeldejäävamad ja huvitavamad hetked siia:

1)Eile käisin ma töökaaslase ja tema perega kalal. Pilte kahjuks veel pole, aga küll ma jõuan need ka siia lisada. See oli mu elu esimene õige kalalkäik. Püüdsin kolm u kuuekilost lõhe. Nägin meritähte ( selline suur ilus tulipunane ), hülgeid ning krabi. Tegime rannas lõket ja sõime seal lõunat. See oli üks väga tore päev. Ivari pidi kahjuks tööd tegema, seega tema ei saanud kaasa tulla, kuigi tahtis väga.

2)Ükspäev tööl olles küsis üks vanem naine, et kus kohast mina pärit olen. Kui ma talle vastasin siis, et ma olen Eestist, tegi tema suuured silmad ja ütles, et tema on ka eestlane. Andis mulle oma numbri ja mina ei jõua ära oodata kui temaga saan minna kuskile teed jooma ja juttu rääkima. Ta tuli siia peale sõda.

3)Täna kui Milliga jalutamas käisin ( umbes 6 km ) märkasin ma, et meil kõnnib mingi pisem koer järgi. Pidin siis helistama sinna Albany linna koertekeskusesse. Minul paluti selle koeraga oodata kuskil ja teda mitte silmist lasta enne kui ta omanik järgi tuleb. Omanik oli üks naine, kelle emotsioone ei saa kirja panna siia. Ta oli nii tänulik mulle, et ma sinna helistasin ilusti ja ta enda koera kätte sai. Kallistas mind kümme korda jne. Hea on head teha inimestele.

4)Üks varahommik oli meile aeda tulnud naabrite dalmaatsiakoer. See oli umbes kella 5 paiku. Ta oli nimelt kodust plehkat pannud. Mängisin temaga pooltundi enne kui oli südant ta koju tagasi viia. Ma ei saa midagi parata, et mulle koerad nii väga meeldivad. Eriti veel SUURED koerad. Milli sinna alla ei lähe, kuigi ta on ka kohati väga armas. Eriti veel siis kui Ivari tööle läheb ja välisukse kinni paneb ning sel samal hetkel jookseb Milli meie voodisse. Ivari ei luba teda siia aga kui teda pole siis ta teab, et võib tulla alati :D

5)Söögist : Eile tegin Ivarile parima lõuna tööle kaasa. Suure shokolaadi koogi. Täna teen talle õhtuks seenepizzat. Mitte, et me siin üleöö väga rikkaks oleks saanud järsku aga mõnikord tuleb ju ennast ka poputada. Muidu tavaline toit on meil siin 1 dollarilised makaronid. Ajavad suurema nälja ära küll. :D

6) Kuna homme on munadepühad siis ma mõtlesin, et tähistaks ka seda nii suurelt nagu kõik kohalikud seda teevad. Ostsin Ivarile kingituse. Loodan et talle meeldib, ei jõua ära oodata juba, millal ta koju tuleb :)

7) Käisin täna ka endale asju ostmas. Nimelt sattusin ma meie maja lähedal asuvasse kiriku kaltsukasse. Sealt sain endale kaks paari pükse. Ühe pluusi ja kaks eest lahtist kampsunit kõigest 9 dollari eest. Lisaks sellele sain nende naistega lõunatada. Nad pakkusid piimaga teed ning scons'e. See on siis mingi saiake, mida süüakse kreemi ja moosiga. Jube maitsev oli. Tore oli jutustada. Lõin head tutvused ning kesteab, äkki saame nende samade naiste kaudu ükspäev kuskile farmi tööle. :)

Ma ei teagi ,mis täna edasi teha. Peaks koristama ja siis sooviksin veel tikkida. Minu jõulusokk edeneb jõudsasti.