30. aprill 2014

2 kuud

.. 2 kuud ja veidi peale oleme siin Aussis olnud. Kõik tundub ikka veel nii imeline. Mis me siis vahepeal teinud oleme ?

TÖÖD ! :) Õnneks käib Ivari vahepeal minu tööjuures lõunal siis saab rohkem koos olla. Seda muidugi enam mitte kauaks. See nädal on mu viimane nädal seal kohvikus. Eks paistab, mis edasi hakkab saama. Kahju on. Ma juba sain kõigi igapäevaste klientidega nii headeks tuttavateks. Eriti jään igatsema 4 inimest, kes IGA hommikul seal maja ees kohvitasid.

Üks tore seik oli meil siin toidupoes. Ükspäev mina mõtlesin, et mul on jube suur magusa isu. Kuna oli pühapäev siis enamus poode oli kinni. Õnneks üks siin lähedal oli avatud. Sinna me läksimegi. Mõned päevad tagasi oli Janet sealt poest soetanud ühe kommipaki, mille meie muidugi ilusti tühjaks sõime. Ja kui Janet siis meile ütles, et oi aga need kommid on ju aasta 2013 ... siis jah... igaljuhul meile need maitsesid. Leidsime samad kommid sealt poest ülesse ja vaatasime kuupäeva. 2013. Kokkuhoidvad nagu me siin oleme mõtlesin mina hea idee välja. Võtsin siis selle kommipaki ja läksin infosse. Tegin ikka väga kurja häält seal ja noomisin neid, et nii ikka ei saa ja see on puha rõvedus et te 2013 aasta komme müüte. Ja et mina ostsin siit paarpäeva tagasi selle paki aga no ei olnud üldse mõtteski see tšekk alles jätta ja nii mul läks see 3 dollarit täitsa raisku. Need infotöötajad siis vabandasid ette ja taha ning andsid mulle niisama selle 3 dollarit tagasi ning mina sain endale rahulikult uued kommid valida. Sel päeval meil väga kulutusi ei olnudki :)

Täna pean ise sõidutama Corina haiglasse. Veidikene muretsen kuna minul ei tule mäepealt startimine ikka üldse mitte välja. Ja kui tööle sõidan siis valin alati tee, mis ei oleks ülesse mäge. ( haiglasse minnes ma seda vist vältida ei saa kahjuks )

Minul on täna ja homme vabad päevad. Üle kahenädala vist ?! Mulle meeldib. Sain täna kella 11ni magada. Nüüd vaatan netist filme ja puhkan. Enne käisin Milliga jalutamas. Kerge 8 km ring :)

Täna on niii soe ilm. Mõnus suvine ! Edaspidi lubati vihma .. :(