6. aprill 2014

Eile meil olid Pulmad!

Juba reedel saime teada, et peame laupäeval mingil üritusel cateringi tegema. Kohale minnes selgus, et tegu on pulmaga, ja mitte väikesega. Need toimusid kohalikus surfiklubis. Külalisi oli 132 ning meie ülesandeks oli suupisteid valmistada ning toitu serveerida jms toimetused. Pulmapidu kestis umbes 7 tundi.



Tagasi sain sõita Janeti autoga, ei olnudki nii hull kui arvasin, tuleb juba päris hästi välja :) Nädalavahetustel käin ka ise tööl autoga. Tööpäeviti viib ja toob mu töölt kas Ivari või Janet, olenevalt mis kellast see mul algab ja lõppeb.

Hiljuti tuli meile Eestist üks pakike aga nüüdseks on muidugi osas selle sisust juba ära söödud :)


Ivaril läheb ka tööl hästi ja on rahul. Olen talle alati lõunasöögi kaasa pakkinud. Hetkel on mul pooleli tikkimistöö, mille sain Janeti kapist, sellest peaks tulema jõulusokk. Siiani olen vabal ajal valmis saanud 3 paari villaseid susse ja 1,5 salli ning ühe kollase kudumi.


Ahjaa, hommikul leidsin selle maia hiire suurest toast surnuna, ei tea kas koer sai ta kätte või suri magusa üledoosi.

Mul tuli hea plaan lisaraha teenimiseks, aga sellest juba täpsemalt umbes kuu pärast, kui asjad on selgemad :)

Muud märkimisväärset vast polegi juhtunud, elu siin on ilus ja hea ning meie oleme väga rahul ja õnnelikud!