17. mai 2014

Siin on nii hea !

Kõigepealt pean mainima, et täna peale tööd sain üllatuse osaliseks. Tulin koju ja mind ootas siin meie uus kaamera ( mitte, et meil neid vähe oleks siin, aga siiski.. :D ). Igaljuhul olin ma arvestanud, et see jõuab siia alles mingi paari nädala pärast, aga oh imet.. jõudis täna. Tegime juba ühe pildi sellega :D Ma olen nii sillas sellest. Isegi Ivarile meeldib see nüüd rohkem ja ta on positiivselt üllatunud kvaliteedis.

Emme ja issi saatsid meile eestist paki, palju magusat ja minu kõige kõige kõige kõige paremad teksad. Ma isegi ei tea, miks ma need Eestisse jätsin... loll mina. No igaljuhul on nad nüüd minuga ja ma jumaldan neid.


Ahja, tänasest tööst ka natuke. Tuleb välja, et kohvik on VEEL kaks nädalat suletud. Seega jah, igapäev on töökuulutused lahti ja uurin... Tegelikult tahaks ma juba minna kuskile kaugele.. teha need farrmipäevad ära. Elada nii nagu kõik eestlased, kes siia tulevad. Liiga kodune on praegune elu siin. Muidugi ei saa ma väga isekas olla, sest Ivaril on hea töö ja ta on üsna rahul :) Ja no eks mul hakkavad ka siin linnas tuttavad näod tekkima. Kohvikus teenindades kõiki, pole see väga raske tulema. Loodan, et varsti saan siia kirjutada, et pakime asju ja läheme kuskile farmi elama!

Vaikselt plaanime juba esimese viisa aasta lõppsündmuseid. Tahaksime minna kuuks-paariks reisima ja siis alles Eestisse. Nii tore, et meile mõlemale meeldib reisida.

Homme on kaunis pühapäev ja plaane meil ei ole. Võimalik, et läheme kuskile garaaži müügile, kuigi otseselt midagi vaja soetada ei ole. Eks me aitame Janetil aeda korrastada ( sest see on ju nii tohutult suur :D )