28. mai 2014

Forester XT

Kirjutan siis natukene auto kohta lisaks. Kuna uut autot oli vaja, mis oleks ruumikam, vajadusel saaks magada, oleks töökindel, natukene kõrgem ja neliveoga, siis osutus valituks 2007a. Subaru Forester XT, loomulikult manuaalkastiga. Edasi viib teda 169kw turbomootor (sama nagu Impreza WRX kasutab). Läbisõitu on vaid 108k km seega ei tohiks auto mõistlikult kasutades lagunema hakata. Õhtul koju sõites avastasin, et autol on xenon tuled, seega meeldiv üllatus. Lisavarustuses mdiagi erilist pole, nagu ikka 4x el. aknad, püsikas, kliima, toonitud klaasid taga, mf rool, järelhaagist saab vedada ja originaal 6 CD boxiga raadio. Turvapatjasid on 4 ja turvalisuse testis sai masin maksimum punktid.

Auto ostsin enda töölt platsilt kuna töötajana sain allahindlust ning ta oli seal eelnevalt ka põhjaliku kontrolli  läbinud ja kõik vajaminev vahetatud. Lisaks sain 3-kuulise garantii masinale, eraisikult ostes seda ei saa ja auto ajalugu ka kahtlasem. Ennem mind oli autol vaid üks omanik olnud kes hoolduse raamatut vaadates on kõik õigel ajal või veidi varemgi ära teinud. Paarituhande km pärast ongi uue service aeg ja järgmiseks nädalaks peale ~1000km Perthi trippi on aeg juba kinni pandud. Iseenesest võiks hiljem teha aga mujal ma ei saaks seda tehtud nii hea hinnaga kui enda tööl. Lisaks mootoriõlile ja filtritele tuleb vahetada ka käigukasti ja diffrite õlid ja veel midagi oli. Siis saab rahuliku südamega ülejärgmine nädal teele asuda. Sellele autole tegime loomulikult kindlustuse ka.

Sellise rahapataka sai vahetada all oleva Subaru vastu.

 

Toyota ostetakse ilmselt reedel ära, viskan mälestuseks siia veel mõned pildid, pidas ju kenasti vastu need 3 kuud:

 
 

Kuna ma juba kirjutama hakkasin, siis on natukene pilte töölt ka kogunenud, mida võin jagada. Aegajalt olen pidanud autodelt reklaamkleepse eemaldama. Kleepekad ise tulevad enamasti probleemideta maha kui neid kuumutada. Paras nokitsemine on. Liim igakord ei tule kohe kleepekaga koos maha ja selle eemaldamine on juba aeganõudvam protsess, vähemalt nende vahenditega mis meil on. Kui see ka tehtud siis tuleb poleerimine teha kuna teatud nurga alt vaadates on ikka näha kus kleepekad ja kirjad olnud on. All olevatele kaubikutele kulus kumbagile 2 päeva tööd, Yarisele 1 päev.

 
 
 
 
 

Siin saab mootoriruum parema väljanägemise. Selline näeb välja keskmine kapotialune autol, mis on vaid linnas ja maanteel sõitnud. Aegajalt on vaja puhastada masinaid, millega on farmis tööd tehtud ja neil on olukord palju hullem, ämblikuvõrgud ja ämblikud, surnud linnud jne.

 

Ükskord leidisn natukene kommi :)

 Minu tööruum/garaaž


Garaažimüükidele oleme ka aegajalt sattunud ja viimasel korral tegime sealt oma esimesed ostud. 5$ eest saime lauamängu, 3 pakki teed (poes ühe paki hind 14$) ja Rebeccale järgmised päikeseprillid, eks paistab kaua need siis vastu peavad :)



Esmaspäeval on taas tasustatud riiklik püha ja vaba päev ning plaanis on minna Perthi lõbustusparki ja veel ringi vaadata kui ilm lubab. Saabki Subarut testida :)