11. mai 2014

PARIM nädalavahetus

Lõpuks ometi saime ühe nädalavahetuse nii veedetud, et kumbki ei pidanud töötama. Nautisime seda ikka täiega! ( siiamaani naudime oma kaunist pühapäeva )

Siinkohal ka meie emadepäeva tervitused:

Kallid emmed Tiiu ja Marika, ILUSAT EMADEPÄEVA !!!!

Nädal aega olen siin puhanud. ( kohvik on remondis ja omanike vahetus toimub ) Kolmapäeval käisin kalal jälle. Too päev ei näkanud lihtsal, no mis teha... Tore päev oli ikkagi rannas koos töökaaslaste Suzanni ja Brionyga. Grillisime endale lõunaks vorste ja kartulivormi, lisaks veel vahukomme. Nii vahva oli. Ühe kala võtsin koju ka kaasa. Pole neid eelmiseidki jõudnud ära süüa. Ei ole väga isu ka mitte :) Sel päeval oli Brionyl kaasas midagi minu jaoks nii imelist. Kaamera, kus tulid pildid kohe välja paberil. Ma lihtsalt pidin selle endale soetama. Kodus rääkisin Ivarile ka ja näitasin talle pilti, mis me Bri'ga tegime. Otsustasime, et ostame selle endale ja hakkame tegema projekti sellega. Teeme endast iga kuu 15. kuupäeval pildi :) ja siis kunagi on tore vaadata. Ja no muidugi mina hakkan kõike klõpsutama. Ootan juba niii suure huviga, millal se meile postkasti potsatab ( siin nimelt on internetist kõige mõnusam asju osta, odavam ka ! )



Ülejäänud nädal läks väga kiirest mööda. Oligi juba reede ja tegime järgmise päeva plaane. Läksime autoga Road-tripile ( mis oli kokku 350 km ) Käisime erinevates väga kaunites kohtades. Üks populaarsemaid oli tree top walking. Rada on siis puude vahele ehitatud 40 m kõrgusele. Päris hirmus oli seal kõndida kuna kõik kõikus. Tegime ilusaid pilte seal ja uurisime vanu, kõrgeid puid. Kift oli. Siis käisime erinevates randades ja nägime kahes kohas ka kängurusid. Austraalia loodus on nii ilus!!

Täna, pühapäeval, tegime koristuspäeva. Ivari tegi terve maja tolmuimejaga puhtaks, mina aga pühkisin igaltpoolt mujalt tolmu. Lisaks tegi ta ka auto puhtaks. Mina värvisin aga kivitäkkeid. Meil oli väga vahva päev. Küpsetasin sconse Janetile emadepäevaks. Ta ongi meile siin omatmoodi ema eest ju :D

 
 
 
 
 
 
 
Maailma vanim elusolev Eukalüptipuu (üle 450 a. vana)

 
 
Rebecca tegi  kaasa imemaitsvad võileivad :)

 

 Mandalay Beach

 
 
 
 
 
 
 
Metsik känguru oma pojaga ühe ranna ääres toimetamas, urises kui lähemale tahtsin minna :/

 
 
 Suurim sipelgas mida mina elus näinud olen

 
 
 Kitsed

 Mõned papagoid

 
Meie hea ja vastupidav Toyota :)