15. juuli 2014

Missy

Kus nüüd alustada ? Kuhu ma pooleli jäin eelmine kord? Me elame farmis. Ehitussoojakus. Meil on kaks tuba ning köök ja pesemisruumid. Ainult meie päralt. Lisaks sellele on siin hulga lambaid ning kanad ja kaks hobust. Ühte neist olen ma juba näinud. Ta on üsna haruldast tõugu. Sellistega käidi sadu aastaid tagasi sõjas. Nimeks on tal Missy. Käin teda iga hommik vaatamas, ta on jumalik. Kanad on ka väga lahedad. Käivad siin oma lollide nägudega ringi. 




 Esimene söök

Ivari alustas eile tööd. Nädalas on tal 38 tundi. 10 tunnised tööpäevad ning 3 päeva on vaba. töö on tal vahelduv seega kohe alguses igav ei tohiks hakata. Täna on tal juba esimene vaba päev. Koristab siin :D
Eile oli vaja meie kallis auto viia Subaru esindusse. Nimel oli kuulda hommikul käivitamisel mingit õudset ning kriiksuvat heli. Arvasime, et tegu on roolivõimendiga. Helistasime Albanysse, kus kohast me auto ostsime, et nüüd on selline lugu ja meil saab 17 km pärast garantii läbi. Tehke midagi kiiresti ! Minu järjepidevuse pärast saime km näidikul olevad numbrid kirja ning võisime suunduda Bunbury Subaru esindusse. Aga oh üllatust kui selgus, et Ivari peab esmaspäeval kauem tööl olema ning mina pean üksinda sõitma suurde linna. Kõhedaks võttis. Aga oli ju vaja ära käia. Teepeal sadas tohutult vihma. Nähtavus oli halb. Õiget teed ei leidnud kohe seal linnas ülesse. Aga lõpuks jõudsin sihtkohta. Näitasin sellele mehele video pealt, et kuidas meie auto kriuksub. Tema ütleb mulle, et see on timing belt  ning see ei lähe garantii alla. Aga, et nad võtavad auto ja vaatavad üle, mis teha annab. Mina siis seal istusin ja mõtlesin, et oh issand.... juba sinna läheb meie esimene palk... Tuleb siis see mees tagasi, koos autoga muidugi  ning ütleb mulle, et  said asja korda. Mina siis kohe, et KUI PALJU ..... " Mitte midagi ei soovi, liiga palju paberi määrimist tuleks, seega võta seda kui oma õnnepäeva" Ulatas mulle võtmed ja läinud ma olingi. Tagasitee sujus ilma suuremate viperusteta. Kui välja jätta see, et sattusin bensiini jaamas hämmingusse. Seal ei olnud lihtsalt kirjas, et mis on 95 ja 98 jne. Aga sain ühe mehe abiga paagi täis ning sõit kodupoole võis alata. Võtsin Ivari tööjuurest veel peale. Nii et kõik olid õnnelikud. Kodus oli mul päeval valmistatud juurvilja supp, mida soendasin talle. Ning siis mõtlesime, mis edasi? Järgmine päev ju kallikesel vaba ning meil saab 7 kuud koos kannatatud. Mõeldud! Me lähme Australindi Colesisse. Just sinna samasse, kust viimasel ajal olime palju soodsat toitu saanud. Me ei pidanud eile õhtul pettuma. Tulime tagasi poest mitmete kottidega ning kulusid oli 6 dollari eest. Vot see on kokkuhoidlikult elamine! Kui oleks kõik need asjad täishinnaga ostnud, oleks arve olnud 90 dollari ringis. Lisaks selle 6 dollari sees olid ka ilusad lilled minule! :) jeeeee! 

Lilled 0,5$ (päris hind 15$), lihakarp 1$ (10$), donutsi karp 0,2$ (5$), kook 1$ (10$) jne. 
Eurodeks ümber tehes lähevad hinnad veelgi väiksemaks, 1$ ≈ 0,67€

Täna hommikul magasime kauem. Mina läksin tõin meile mandariine! Meil on siin oma mandariini istandus, kus on meil luba süüa nii palju kui soovime. Sama kehtib apelsinipuudega. Ivari hakkas koristama. Tegi pliidi ning pliidi üleval asuva puhuri täiesti läikima. Mina käisin vahepeal Missyt toitmas. Täna tuli ta ilusti kohe minu juurde. Peale seda näitas peremees siin mulle linde, kes on imepisikesed aga nad tulevad ja istuvad su käepeale kui sul on ussikesi. 11 aastat võttis aega, et neid linde treenida. See oli uskumatu vaatepilt. Siin farmis on nii tore ja hea! 

Ahja, paljud kindlasti mõtlevad et kuidagi kahtlane, Rebeccal pole midagi juhtunud vahepeal. Juhtus küll. Esiteks, minu tellitud sandaalid tulid Bunbury eelmise nädala neljapäev. Mina muidugi tormasin, et need kätte saada. Lähen sinna, avan karbi ja OI ! Need on ju ROOSAD ! Võite arvata, mis näoga ma neid müüjaid vaatasin."MA TAHTSIN TÜRKIISSINIST.  SEE KAJASTUB MINU TŠEKI PEAL!!!! " Tehti paar kõnet, hunnikute viisi vabandusi, ning lubati saata need mulle hoopis Harveysse kolmapäevaks v neljapäevaks. Seekord siis sinised. Mis mul üle jäi kui ainult nõustuda ning edasi oodata. Lisaks sellele sandaalide loole õnnestus mul saada tohutu kurguvalu. Ning apteeki minnes, mingid rõvedad tabletid, mis mul südame nii pahaks tegid. Pole kunagi tablettide inimene olnud ning nüüd kui ma ühed ostsin, pidin jälle pettuma. AGA vaatamata kõigele läheb elu edasi.  Joon hommikul ja õhtul kuuma teed sidruniga, ning varsti on plaan soetada ka mett. 

Kokkuvõtvalt võib öelda, et elu on siin ilus. Tööd meil on ning eluase on ka täitsa okei. Raamatukogust, kus ma ennast lugejaks tegin, saan laenutada raamatuid ning filme. Seal saab ka netis käia. Meie endale internetti ei hakka ostma. Mõttetu lisakulu.  

Täna on plaanis minna Harvey linna ning postitada see blogi ülesse ning äkki otsida nädalavahetuseks mingisugune töö. Lisaraha ei tee kunagi paha. 




Kullakaevandus


 Selliseid vedeleb siin teede ääres palju, osadel on keegi sabad supiks ära lõiganud...