12. juuni 2014

Mõned read siis minu/meie hobist

Paljud võibolla ei teagi, millega ma siin viimased kuu aega tegelenud olen. Vahelduva eduga muidugi. Isegi Ivari suutsin kaasata oma tegevustesse. Talle paistis see täitsa meeldivat. Tegelt meeldis talle lihtsalt mind aidata. Ta on nii tubli mul ! Igaljuhul..... tellisime hulganisti igasuguseid pärleid ja kellaosi hiinast paar kuud tagasi. Ja neid ma siin meisterdanud olengi. Tulemusega olen ma nii rahul. Kõigile teisele ka meeldib :) Üks mõte on need maha müüa aga noh, eks aeg näitab, mis saama hakkab :) Võibolla ei raatsigi neid maha müüa, vaid kingin ära... kallitele inimestele :) Ivari saaks enamus endale :D


Täna hommikul oli linnas uue poe avamine. Meie eeluuring näitas seda, et seal hakatakse jagama kinkekaarte. Nimelt 100le esimesele ostjale. Meie siis muidugi läksime vara kohale ja hakkasime ostma. Kokku saime neli 5Dollarilist kinkekaarti. Ostetud asjad olid praktilised ja vajalikud meile. Heade hindadega !!  Ja noh... selle 20 dollari eest saame sealt midagi ägedat valida ükspäev.


Peale osturetke nägin ühe juveelipoe akna peal ilusaid kõrvarõngaid ning kaelakeed. Hõbedast ja puha. Maksavad need ainult ÜKS dollar.Mina juba ähmis ja õnnelik seal, kuniks Ivari suunas mu tähelepanu ühele kirjale mis ütles, et alles Laupäevast kella 9st on need müügil. Ja kõiki tooteid ainult üks. Seega... Laupäev kell 8 kui keskus avatakse lähen mina selle poe uksetaha seisma. Ivari võtan kaasa....lisaks veel kommipaki talle, et ta rahulik püsiks :D


Siin ka väikene pilt sellest, mis ägedaid pilte meie INSTAX kaamera teeb. Jumaldan seda ! Pühapäeval teeme ühe ilusa pildi koos ! :)


See on meie võrriga postiljon! Sellised käivad meil siin iga hommik kella 11 paiku :)

Auto kohta on nii palju uudist et täna viisime selle remonti ja loodetavasti homme õhtuks või esmaspäevaks saame tagasi ja teisipäevaks saime keretööde aja.