14. juuni 2014

UUED EHTED !!!!!!!!!!

Ärkasime kell 7:50 .... Mina üli ähmis ja puhvis... saaks ometi kiiremini kohale. Jõudsime sinna kell 8:15..  jaoi näe imet ! Seal oli juba inimesed ees. Tegelikult üks suur filipiini perekond. Ja neid tuli aina juurde.Hiljem saime aru, et neil on keegi müüja seal poes ees. Siis ma juba taipasin, et ma ei pruugi saada enda soovitud kõrvarõngaid ja kaelakeed. Ei saanudki! :( Tehti siis sinna poe ette järjekord ja iga inimene sai ainult ühe toote ( mis oli enne teada juba) Aga no neid filipiinide elanike oli seal ju nii palju ja tuli juurde ! Üpris pahuraks muutusin ma juba. Pood ka ei avatud kell 9 vaid 9:10.... sellist asja Eestis küll ei juhtuks. Aga no okei. Nägin seal akna peal veel jalaketti. Mõtlesin siis, et kui kõik teised asjad on ära ostetud, et siis ma soovin seda. Kui meieni järjekord jõudis olid kõrvarõngad ja kaelakee läinud juba ( mõlemad maksid 1 dollar ja olid päris hõbedast. ) Aga olgu.. alles oli veel see sõrmus ( 1 dollar ) ning jalakett ( 9 dollarit ). Sõrmusest ma midagi nii väga ei lootnud, sest arvasin, et see jääb mulle suureks. Proovides seda sõrme, sobis see mulle nagu valatult. Ma olin nii rahul ! Siiamaani olen :D 10 dollarit kahe hõbeehte eest kokku maksta pole üldse palju :D Peale seda käisime Kolmel garaažimüügil. Mina sain endale jalanõud farmis töötamiseks ( 1 dollar), ning ühe kostüümi, mis olid siis lühikesed püksid ja pluus kokku õmmeldud. ( 4 dollarit ). Ivarile ostsime veekanistri ilma korgita ( 50 senti ). Korki läheme "otsima" kuskilt mujalt :D


Auto saime eile õhtul tagasi. Vahetati kõik vahekasti laagrid ja õli. Nüüd see undamine kadunud ja kõik korras. Remont tehti Subaru esinduses ja maksis 550€ aga see kõik läks garantii alla, sellepärast ongi Austraalias kindlam osta autot müügiplatsilt kui eraisikult :)