14. veebruar 2014

Kwai jõgi ja elevandid

Too öö saime magada kõigest 1,5 tundi. Aga suutsime end ülesse ajada kela seitsmeks. Meile tuli buss hotelli järgi. Selle bussiga läksime kuhugi teise hotelli ette ja oi mis sagimine seal peale hakkas. Kõik inimesed pidid minema erinevate busside peale ja noh paras sahkerdamine oli seal kuumas. Lõpuks juhatati ka meid bussi. Saime istuma kõige taha, sest muid kohti ei olnud. Meie kõrval istus ka üks vene paar. Nemad aga läksid kohe ette istuma kui kaks inimest poole teepeal teise bussi peale pandi. Igaljuhul saime seal taga istmel laiutada. Maanteed on siin väliselt super ilusad aga kui nende peal sõita siis on küll selline tunne nagu oleks lõbustuspargis. Esimene peatus oli II MS surnuaed. Seal oli meil aega kolada 15 minutit.


( Põhjus miks Ivari pole nii paljudel piltidel on see, et tema nimelt keeldub. ) Sõitsime edasi ning siis tuli II MS ajaloomuuseum. Selleasemel, et sinna sisse minna läksime hoopis sööma. Me polnud ikka väga kaua midagi söönud. Ivari võttis mingisuguse nuudliroa ja mina taldrikukese pomelot. Kõik olid rahul.



( See luksusbuss ei ole meie oma. Meie buss meenutas rohkem Saku-Tallinn vahet sõitvat marsat .. ) Peale seda muuseumi läksime rongiga sõitma. Rongi aknast nägime tohutult ilusat loodust.





Peale pikka rongisõitu läksime elevantidega sõitma. Väga huvitav kogemus oli see. Meil oli 25 aastane emane elevat. Nime ma ei hakka siia igaksjuhuks kirjutama...pole 100% kindel kas ma kuulsin õigesti. Minul isiklikult oli veidikese kahju neist. Kõigil "taltsutajatel" olid käes sellised kirka möödi riistad. Õnneks ise ei näinud kordagi, et ta sellega oleks vandut löönud aga siiski.



Järgnes parvetamine...





Sellele järgnes ühe joa külastus. Kuna meil oli 25 minutit aega otsustasin ma sinna joa alla minna kuna mul oli hirmus palav. Ivari soovis ka tulla aga kahjuks jäigi see ainult mõtteks.


Vahepeal saime ka muidugi süüa. Aga mina jälle mängisin aasta pirtsutajat ja ei söönud eriti midagi. Natukese nokitsesin kapsast ja riisi. Nagu hiljem selgus poleks ma sedagi tohtinud süüa. Bussis hakkas mul tohutult paha. Kui me hotelli saime läksin ma kohe magama... sellepärast ka ei jõudnud eile blogisse midagi kirjutada. Magasime hommikul kella 9ni välja. Kümme tundi und mõjus mulle hästi ja nüüd tunnen end palju paremini. Valmis loomaaeda vallutama...


niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii amas.