23. veebruar 2014

Saimegi lõpuks ujuma

Ärkasime ülesse kell 9:30. Sõime ja asusime teele. Läksime turule, mis oli sadama lähedal. Kõik inimesed on väga sõbralikud. Jalutasime sadama ääres ja nautisime ilusat ilma.


Muideks Austraalias on ka väga head smuutid. :) Igaljuhul, edasi viis meie tee meid randa, mis on mõeldud ujumiseks. Seal saime kokku ka Corinaga. Läksime Janeti juurde lõunat sööma. Lisaks söömisele, sain ma valmis oma CV. Ja see on lihtsalt täiuslik. Corina aitas mul seda koostada ja ma arvan, et sellise CV´ga löön ma pahviks nii mõnegi tööandja. Leidsin lehest ka ühe söögikoha, kuhu ma sooviks tööle kandideerida. Homme viin CV sinna :)  Igaljuhul, peale sööki viis Corina meid randa ning me leppisime Janetiga kokku, et ta tuleb meile järgi umbes tunni pärast. Rand oli ilus ja vesi oli super!




Koju jõudes hakkasime süüa tegema. Tänaseks oli meil pasta tomatikastmega. Väga maitsev! Peale sööki hakkasin ma oma RSA´d tegema. Need, kes ei tea mis see on, siis see on sertifikaat, mis lubab mul müüa ja serveerida alkoholi. Väga vajalik baaris ja restoranis. RSA võttis vähemalt 3 tundi aega, aga lõpuks sain tehtud :) Homme läheme teeme endale telefoni numbrid. Ahja, TFN´i numbri taotluse tegime täna ära. See on maksude maksmisel ja tagasi saamisel oluline.